Verkligheten är tillbaka

Efter en vecka semester med fjällturer och fackliga möten så är jag back in buisness och det är även BVD! Idag var ett däck på traktorn ledsen och alldeles tom på luft men jag hade svar på tal kan man säga.

Efter en härlig sväng till Sorsele med skoterkörning och myspys så bar det iväg till Stockholm för 2 fackliga möten. Det är nämligen så att jag ska till Sydafrika om några veckor. Detta har jag pratat om i tidigare BVD-avsnitt. Jag ska vara lite teknik ansvarig för videokameran vi ska använda för youtubeinlägg/bloggvideos/reportage osv osv. Det kanske märks i dagens avsnitt att kvaliteten på filmen är en het uppdatering och det beror på att jag använde den HD-kamera som vi fått låna till resan. Det blir nog ett inköp sen för min mobilkamera som har gort BVD hittills börja bli crap minst sagt.

Allt som har med min resa till Sydafrika att göra kommer det att bloggas om på denna blogg. Jag hoppas ni har plats med en till blogg utöver BVD att följa för jag tror det kommer bli intressanta inlägg och filmer där!

Annars så ere bajs på farmen som vanligt, den enda skillnaden är att i några veckor framöver kommer ni kunna se skiten i HD ;)

HOJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar