Fredagsmys

Det får väl tas upp en debatt huruvida det ska vara fredagsmys eller inte. Några tycker till och med det har blivit en spotifiering av fredagen. Men i verkligheten så är det inget speciellt mys i ladugården en fredags. Det är samma ickemys som tidigare. Jag skulle kunna sträcka mig så långt att det inte är så mysigt i en ladugård överhuvudtaget... Alltså, jag menar mysigt i den aspeketen att "ååh, här vill jag lägga mig ner o mysa och gosa". Den aspekten kan jag inte riktigt se... ja kanske sommartid på en höskulle eller liknande. Men vintertid så är det närmsta myset en snödriva och det blir snabbt kallt.

Men saker och ting kan gå sönder trots att det är fredagsmys. Denna gång var det elevatorn till ensilagerivaren som hade knäckt en medbringarlänk. Allt är dokumenterat här. Denna video blev bara 480p och inte upp till 720p som den förra. Jag tror jag vet vad som är problemet och rättar väl till den sen någon gång.

Nu ska jag ha lördagsmys, så det så!

HOJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar